Post by goldticeppove on Mar 9, 2022 0:33:16 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Star Wars™ Ultimate D-O ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Star Wars™ Ultimate D-O IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ fuskar mer kristaller ▞▞▞
▞▞▞ Star Wars™ Ultimate D-O 2022 version ▞▞▞
Den fortsätter att be om att slå på Bluetooth oavsett hur många gånger jag tillåter det.
Fantastisk, rolig robot!! Fantastiskt autoläge! Kan falla omkull i manuellt styrläge, tills du vänjer dig vid kontroller.
Bra produkt men varför pratar inte D-O via telefonen, inte hans högtalare!!? Blev besviken över att få reda på detta.
Star Wars™ Ultimate D-O 도구 spyh
Den här grejen suger att den inte kunde ansluta och följde aldrig bollen
Bästa spelet någonsin!!!!!!!
Löste problemet med att falla omkull genom att lägga till hårband med liten rund diameter över de gröna linjerna på hjulet
Jag var nöjd med det nej
Älskar allt som har med star wars att göra och
Jag kopplade från ljussabelleksaken och det tog mig till en annan leksaksappupplevelse.
Häftigt
Fungerar inte.
så kul och inga annonser :]
Appen kommer inte att laddas ner
Fungerar bra. Alla, se till att din plats är aktiverad. Jag kunde inte ansluta förrän den slogs på. Vet inte varför de behöver veta min plats. Helt onödigt och invasivt. Appen är dock bra även om droiden själv kan behöva några förbättringar.
Den lär dig inte hur du använder droiden, till skillnad från Sphero. Till exempel, när D-O klagar över sitt pipiga hjul... hur löser du det? Sammantaget är det en väldigt klumpig app.
Jag återställer min telefon återställ droiden tillåts alla behörigheter plats wifi data bluetooth telefon synlighet allt på Jag är intresserad av teknik Jag är inte dum här. Kundtjänstassistenten sa åt mig att gå och få en återbetalning vilket inte räcker eftersom de flesta recensioner säger att det inte ansluter. Jag provade också flera enheter
Du trodde att det var en recension, men det var jag D-O!
D-O robot är troligen kul om jag hade en men jag har anki vector och cozmo
Själva D-O-droidenheten är rolig att se i aktion. Han kommer att välta mycket om du sätter honom på ett ojämnt underlag, men när han ställs på en HELT plan yta kommer han att balansera sig till 98%, vilket är helt fantastiskt! Det här kan vara droiden du letar efter... *UPPDATERING* När jag såg D-O in action i filmen "Star Wars: The Rise Of Skywalker"... HAN TALAR och min D-O hör bara pip och pip. Nu har säkert Hasbro möjligheten att göra en uppdatering på både appen och D-O-droiden för att få honom att prata....
Stjärnornas krig
Ansluter inte till D-0 även om den d**er upp i bluetooth-val. Tog också ett tag att hitta appen då den inte är sökbar i play store. Fast den finns i apple app store och fungerar bra. Det här hjälper mig inte alls!! Försökte återställa D-0, fortfarande utan lycka...
Jag kan inte ladda ner appen
Mad Dex আর্কেড aty
Jag ångrar detta köp. Efter att ha räknat ut måste du ha GPS (plats för den tråkiga) aktiverad för att ansluta, totalt sett är det superbesvikelse. Appen är verkligen laggy och svarar inte, tar flera tryck för att få något att fungera om det överhuvudtaget. "Handledningen" är inte en handledning alls. Hjälpguiden är bokstavligen, 🔔= larm, utan anvisningar om vad man ska göra eller trycka på. Jag är en 39-årig teknisk nörd på en not 10 och det är frustrerande. Jag känner verkligen för alla föräldrar som tyckte att detta skulle vara en rolig present. Omedelbar ånger.
Kan du fixa den här appen, den låter mig inte använda min GPS
Det enda jag skulle vilja se hur mycket du vill gå
Appen fungerar hyfsat, droid fungerar bra på en plan yta, totalt sett är det inte så illa. Har fortfarande några buggar men ingen stor grej.... DOCK är personligheten hos denna droid och den i filmen HELT annorlunda! Den här grejen bara piper, men i filmen pratar han! Bara DEN faktorn gör att detta misslyckas. Släpp en uppdatering som ger honom tal så tar jag bort detta betyg!....UPPDATERING!!! Upprättelse! Han pratar! Bra gjort! Jag raderade inte så att du skulle se att de bryr sig...
Det är bra
Kommer inte att ansluta till Droid. Sphero fungerar mycket bättre.
Väldigt coolt...
Slösa inte dina pengar på detta. Faller över varje millisekund, har inte hittat bollen på cirka 50 försök, även när den är 1 fot ifrån den. Du kommer förmodligen att få mer glädje av att du köpt en handbroms till en kanot.
عالی
Tyvärr, det här handlar inte om spelet det handlar om. Jag kan inte ladda ner den här appen
Imponerande
Superlång handledning som inte går att hoppa över är halt.
Varför behöver jag fortfarande köpa jag kommer inte att gilla det fem stjärnor
Riktigt snygg leksak, men jag kan tyvärr inte få honom att länka till appen. Han är påslagen, min telefons bluetooth-inställning är påslagen, men appen säger att droiden måste slås på. Om någon har några råd skulle det vara mycket uppskattat.
D-O är ganska cool men det kommer inte att vända. Jag vet inte om det är ett appproblem eller ett problem med min D-O men jag ser att utvecklarna är aktiva här och jag kan inte hitta något sätt att kontakta kundtjänst så förhoppningsvis kommer de att kunna hjälpa mig här...
Roboten bara ramlar omkull varje gång och säger att den står i dokumentet så att kontrollerna inte ens fungerar.
Supersöt och rolig men när jag såg att han gör filminspirerade ljud trodde jag att han skulle säga sina repliker "nej tack" "gnisslad eliminerad" etc. Förutom pip/pip.Visst han "pratar" genom appen men det är inte lika trevligt eller i närheten av lika roligt som ljudet som kommer från själva droiden. Han är fortfarande snygg men jag var ganska ledsen för jag älskar hans tal och det är bara inte samma sak som kommer från endast appen.
Synd att han ramlar omkull.. MYCKET. Finns det någon chans till en uppdatering av firmware så att han inte flyttar huvudet åt sidan så snabbt och skapar för mycket sidomomentum som orsakar vinkling och instabila svängningar? Jag förstår att han måste lära sig att svänga men det kanske finns lite finjusteringar du kan göra i firmwaren för att göra detta smidigare och kanske minska antalet gånger han ramlar...eller är detta ett mekaniskt problem med servomotorn på huvudet mekanism?